Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Bengt - 26 januari 2008 15:12


Då får jag väl visa vad testen sa om mig! Sen får var och en  tro som den vill, om det stämmer in på mig!

 http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

  

Enligt mina svar i frågeformuläret är jag en...
 Utåtriktad Upplevande Abstrakt Tänkare


Med följande text.


 SÅDAN ÄR DU:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera. Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.


 I morgon söndag. Då blir det inget smidet smedjan!

Önskar er alla en härlig, vilsam och trevlig avslutning på denna vecka!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards