Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 14 december 2007

Av Bengt - 14 december 2007 11:48


 Alltså julen!


      Därför:


Den som väntar på min fortsatta livshistoria får  vänta till helgerna är över.

Det är nu så mycket som stör minnena och alla har så mycket att göra, så intresset saknats säkert nu.

Ibland kliar det i fingrarna att skriva allvarliga saker jag tänker på, men nu i jultid skulle det väl vara som att elda för kråkorna.

I dag tar jag till Ebbe igen, så håll till godo med det. Hoppas någon har glädje av det!

  

Sista dag före veckohelg som blir 3:dje Advent får jag önska er alla kan ha det skönt och trevligt varmed jag ger en varm kram till er!


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards