Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Bengt - 9 november 2007 11:10

Detta monoment av Axel Ebbe står  på kyrkogården i Trelleborg!


 Så några fräckisar innan stormen kommer! 


Sjätteklass lärarinnan, Fröken frågade sin klass: Vilken mänsklig kroppsdel ökar sin storlek med tio gånger när den blir stimulerad??
Lilla Lisa stod upp och sa : Du borde inte ställa sådana frågor till sjätteklassare! Jag skall berätta detta för mina föräldrar, och de kommer att berätta det för rektorn, som då kommer att avskeda dig!
Fröken ignorerade henne och frågade samma fråga en gång till: Vilken mänsklig kroppsdel ökar sin storlek med tio gånger när den blir stimulerad??

Lilla Lisa stod då med öppen mun, men sade sedan: Nu kommer du allt att få stora problem!!
Lärarinna fortsatte att fråga, är det någon som kan svaret?
Till slut så reste sig Patrik upp, tittade sig nervöst omkring, och sa : Den kroppsdel som ökar sin storlek tio gånger när den blir stimulerad är pupillen i ögat.

Fröken sa: Det är helt rätt Patrik! Sen vände hon sig till Lisa och sa: Och till dig min lilla flicka har jag tre saker att säga: 

Ett: Du har snuskig och osmaklig fantasi
Två: Du har inte läst läxan du skulle ha läst till idag.
Tre: Och en dag kommer du att bli mycket, mycket besviken !

..................................................
.......................................


Två kvinnor diskuterar sina pojkvänner: min kille berättade att han fantiserar om
att ha sex med två kvinnor samtidigt. -Jo, det vill väl dom flesta karlar. Vad sa du
då?
-Jag sa åt honom att om han inte kan tillfredsställa en kvinna, varför ska han då
göra två stycken besvikna?  

..................................................
...........................................


En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
ursäkta,  jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i
några minuter? Kvinnan blir förvånad. Varför? frågar hon.
-Jo varje gång jag pratar med någon som har tuttar i klass med dina så hoppar skatanfram från ingenstans.

..................................................
........................................


Mycket nöje , håll i hatten,det varnas för storm!

Men fram för allt ha det bra, krampå er!


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards