Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Bengt - 13 oktober 2007 12:18


Lovade ju att i helgen tala om vem är jag på fotografierna.

 

 Alltså: Översta kortet sitter jag som nr 2 från höger 2:dra raden

och visar knäna.

I skolsalen sitter jag längst fram till höger.

Ser jag inte snäll ut? Men som dom säger skenet…….eller man ska inte döma…….

 

Har delat upp mina smiden i kategorier. Finns olika perioder i min levnadshistoria om något speciellt är av intresse.

Se kategorier till höger!


Ha nu en riktig skön och trivsam helg!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards