Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 17 september 2007

REKLAMBLAD!

Av Bengt - 17 september 2007 14:46


Detta ska tydligen vara ett reklamblad för en klädesaffär.


Eftersom jag kan finna fräckisar både här och där, dryftar

jag mig nu att sätta ut detta blad. Mycket nöje och lärdom!

 
 
Gisan

Gisan

17 september 2007 15:38

Mitt riktiga namn är Gisela. Du får använda vilket du vill. Det mesta under alkohol handlar om min pappa. Men en del även om min sons pappa som jag inte längre lever med. Men om det smärtar dig ska du inte läsa mer där. Höstkram tillbaka...

http://gisan.blogg.se

 
Linda

Linda

17 september 2007 17:03

Jag med sjuka humor tyckte ju då att detta reklamblad var rätt rolig. Men det är ju jag som sagt var.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

17 september 2007 18:40

En tepåse fick vi som reklam, från en bilfirma, som ville sälja en större bil till oss: "Potensmedel, ifall ni vill ha en till i bilen".

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
skogsfrun

skogsfrun

17 september 2007 19:43

Skogsfrun ber att få reklamera, reklamen är ju långt ifrån komplett!

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Smeden

17 september 2007 20:45

Skogsfrun!
Förstår inte. Fans inte mer på det bladet.
Ej heller på baksidan och ej fått några fler blad.Tydligen måste du veta något som jag inte vet. Kanske fler blad?

 
skogsfrun

skogsfrun

17 september 2007 21:05

Fikonbladet kanske;) Fantasin sätter inga gränser, säkert fattas många blad.

http://barasaras.bloggagratis.se

 
BLomst

BLomst

17 september 2007 22:50

Ufullstendig reklame = dårlig reklame (;

Ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god natt!

*KLEMZ*

http://blomst.bloggagratis.se

 
Ruth *Ler*

Ruth *Ler*

17 september 2007 23:31

Ja, ja, den reklamen är talande nog, behövs inga flera ark för det budskapet. *Produseras inga människor, behövs inga kläder* så enkelt är det sagt *Fniss*

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

18 september 2007 00:28

Mycket nöje och lärdom. Ja nöjet är ju bestående men lärdom? Det tror jag inte det blev för någon, inget nytt där inte. Håller med ett par andra kommentarer, var det inte fler blad?

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards