Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Bengt - 12 september 2007 15:30

 OBS: DETTA ÄR SKRIVET AV TROLLTYGET

Med anledning av föregående inlägg vill jag skriva dess ord :


Jag läste kommentarerna tidigare i detta ämne "OLYCKA" både här och hos nämnda blogg och fattade ingenting. Nu har jag pratat med med Smeden och undersökt det hela lite och fann ut att i Firefox kan man inte spara några bilder från dennes sida, däremot kan man i explorer spara... men man kan oxå direkt lägga bilden som skrivbordsunderlägg. Vad jag tror har hänt är att "tjyven" råkat klicka där... av misstag.
Sedan tror jag knappast att en "bildnorpare" skulle vara så vänlig att han/hon talade om det... eller?


Ha det bäst nu alla bloggare, och tänk på att det är allför lätt att döma

Av Bengt - 12 september 2007 12:23


KOMMER SÄLLAN ENSAM!


Den i mitt förra smide  kommer jag väl över med tiden.
Men den som nu drabbat mig vet jag inte om jag klarar av.
Jag framställs och uppfattas nu som en bildtjuv och lögnare.
Något som gör att jag starkt överväger att slå igen smedjan för gott!
Detta är historien till det hela:
En kväll höll jag på att tjafsa med en bloggsarvän med hemliga kommentarer.
Ibland får man vänta på svar att kommunicera på det sättet och i sådan väntat
tittade jag lite på andra boggar m.m Något som andra väl också håller på med.
När vi avslutat vårt snack klickade jag bort både hennes och min blogg såg jag mitt skrivbord med en helt annan bild än den jag gjort där.
 Den var så mörk att mina ikoner inte syntes. Genast lade jag in den som jag hade tidigare.
I min okunnighet vad som gäller datorer så gick jag till den blogg jag känt igen hade sådana bilder och talade om det inträffade. Detta har jag bittert fått ångra.
Nu kommenterar alla datakunniga där hur omöjligt detta är i sådan ord som om jag skulle ha hämtat in bilden utan att ha frågat om lov och att jag ljuger om mysteriet.
Kan någon komma med en förklaring som kan rentvå mig från att jag  tagit bilden utan lov och ljugit om min berättelse. Använd bara inte konstiga datatermer för dem begriper jag mig inte på!


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards