Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 11 september 2007

VAD SÄGER MAN?

Av Bengt - 11 september 2007 17:21


Jag har gjort ett fruktansvärt misstag!

Den anonyma kommentar i utmärkelse gjorde mig så väldigt arg.

Av vissa anledningar som jag nu inte vill säga så var jag

fullständigt övertygad om att det var en viss person.

Jag har nu fått reda på att jag ändå hade fel.

I den tron var jag väldigt ful att säga vissa saker. Något jag nu ångrar djupt men hoppas att inte allt för många läst det!

Glöm det namn som framkom i kommentarerna i inlägget som nu är borttaget!

Dett enda jag kan göra är dels be mina bloggvänner om förlåtelse att jag gjort något så dumt och förhastat och

yppat om den misstänkta vad jag gjort! Att jag ber den misstänkta om förlåtelse säger sig självt men det sorgeliga är att jag varit sådan att den förlåtelsen får jag vara utan och leva med!

Jag hoppas jag i viss mån kunnat rätta till mitt förrra inlägg något!



 
 
Ruth

Ruth

11 september 2007 18:39

Vi gör alla våra misstag som kan vara stora eller små, rättar man till det och ber om förlåtelse då kan man bara gå vidare och hoppas att den andra kan förlåta. Många gånger kan man bli ledsen och arg, handlar först och tänker sedan i stället för tvärt om. Men av varje misstag man begår så lär man sig oftast något på vägen.. Blogglivet är inte alltid så enkelt, men kom igen med nya tag och smid något roligt som lättar upp det trista.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 september 2007 21:03

Ingen är ofelbar. Vi begår alla våra misstag och med dem så händer det att vi sårar andra människor. Det som ena stunden känns som det enda rätta, kan i nästa stund uppenbaras som ett stort misstag. Att öppet erkänna att man begått ett fel och be om ursäkt är ärligt och renhårigt. Jag hoppas att den tråkiga situationen ska lösa sig för dig och att den eller de andra kan förlåta.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards