Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 5 september 2007

Av Bengt - 5 september 2007 22:44


 Strul med datorandvändandet i dag!

Finns nu inlägget i smedjan så har detta

fungerat. Men jag har inte kunnat kommentera

 mer än ett par stycken. Nu är jag trött

på att försöka mer utan om deta fungerar så säger jag god natt till er alla med en godnattkram!



Av Bengt - 5 september 2007 13:01


 Jag vill här smida ett tack och säga lite till kommentarerna

i "Helgens tankar".

Jag är dels mäktad förvånad, dels mycket glad för alla kommentarerna.

De flesta var väldigt uttömmande.

Min förvåning och glädje kommer sig därav.

Att när jag fört in mina tankar i smedjan så tänkte jag. Nu har jag gjort bort mig i bloggvärlden totalt. Varför ska jag alltid säga vad jag tänker och inte hålla truten!

Nu kommer kommentarerna hagla över mig vad jag är för en klantskalle som borde lägga ner min smedja. Nu var det slut med mina bloggvänner!

Men istället fick jag dessa underbara uppriktiga till största del medhållande kommentarer.

När man tror man klantat sig så, så förstår ni nog vad det innebär att det blev motsatsen.

Tack alla bloggvänner för era kommentarer!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards