Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Bengt - 27 augusti 2007 13:33


Nu är jag tillbaka i smedjan!


När jag åkte till Hökåsen så kom jag in i ett störtregn vid  Linköping. Då hände en alvarlig olycka på andra sidan. När jag körde tillbaka till Sthlm. Så kom jag in i störtregn, byvindar och åska igen vid Linköping och inte många hundra meter ifrån förra olyckan hände en ny olycka men då på andra sidan! Det var samma tid som förra gången. Var det inte underligt?
Visar bild på min på min favoritrastplats när jag far mellan Hökåsen och Sthlm. Tyvärr regnade det denna gång.
Censurerat! Trolltyget skällt på mig varmed bilder och vis text måstetas bort. Hon har rätt i vad hon skällt om!

När jag sen fick krypa i säng får jag somna till den bonad jag tidigare lovat visa. När jag på morgonen vaknar så är det de orden det första ja ser vid min fotända.
Efter några dagar kommer så mitt kära trolltyg varmed fortsättning å semestern kommer vid nästa smide!
Hoppas mina bloggvänner också återkommer till min smedja nu när jag är tillbaka.

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards