Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Bengt - 9 augusti 2007 14:29


Har mitt Hökåsen i skogen, lägenhet i storstan men:


Detta har varit mitt Europahem i många år både här och där.
Med det hemmet har jag kunnat se och uppleva mycket.
Till och med när kulorna visslat och broar spängts i Jugoslavien.
Mer säger jag inte nu. Mina äventyr kommer sen när jag
igen tar upp min livsberättelse. Smider bara lite för att
hålla intresset vid liv tills jag är färdig med min semester.
På lördag bär det iväg igen till Hökåsen igen.

Blir så där omkr. ett par veckor där utan dator!



Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards