Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Bengt - 31 juli 2007 11:38


Tidigare föreslagna tävling! 


MÅSTE vara verksam med konstruktivt tänkande,

Annars ---.Detta är vad jag klarar av i dag.

I morgon????? Min trogne vän slickar just mina fötter!


Skogsfrun skrev detta till mig!

Kommentar till EN TÄVLING ! ?
Svar på privat* Det kan bli väldigt mycket stök och skogsfrun är nog lite ..lat;) Ett sätt är att skicka utmaningar* som du nog har sett. Det fungerar som ett slags kedjebrev. De som utmanats skickar sedan utmaningar vidare till ett visst antal personer som namnges i bloggen. På så vis missar vi nog ingen. Vad tror du om det?
av skogsfrun den 28 juli 2007


Vad anser ni  ska vi ha en tävling eller göra efter skogsfruns förslag?

Vilket det nu blir finns det någon som vill vara med att ordna det?


Jag tror inte jag klarar av det själv då skogsfrun säger hon är lat.

Men jag tycker en tävling skulle vara rolig men skogsfruns förslag är kanske bättre ändå???

 

Väntar nu på svar från er!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards