Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Bengt - 30 juli 2007 11:16

jag kan inte konsten att sätta två bilder i samma smide!

Av Bengt - 30 juli 2007 11:09

Jag bor ju även i Sthlm och där jag bor hände detta!

En värdetransportbil sprängdes totalt. Är kul att visa egna bilder på att jag var där! Så här är de! Men synd att det regnade så mkt så bilderna blev inte perfekta.

I går höll jag söndag! Det gjorde väl inget?

Hoppas alla vänner och besökere en underbar vecka även om det regnar!

Av Bengt - 30 juli 2007 11:06

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards