Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Bengt - 23 juli 2007 14:51

Hej alla bloggvänner!


 Är vid datorn ett slag och skriver några ord så ingen ska tro att jag glömmer bort er.
Haft några fina solskensdagar i stugan. Men det har varit mest arbete då. Gräset var högt upp till knäna. Innan det gick att klippa så måste gräsklippar-traktorn göras i ordning.
Däcken var det spricker i, batteriet urladdat, ingen bensin.

Det var också några regniga dagar!
Då spelade jag kort trolltyget och mina barnbarn. Hela Trolltygets familj var med i stugan.
Vi  började ta bort buskar som var för gamla och som skulle bort. Men vi var tvungna att
låta en del buskar vara kvar för det fanns ett starbo i dem. Som jag   lägger in en bild på!
Hoppas ni har en skön och vilsam sommar trots allt regnandet. Vet inte om det blir mer
Skrivande innan jag åker till stugan igen. Vi får se. Nu ska jag gå och titta på er andras bloggar!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards