Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Bengt - 3 juli 2007 11:53

Mitt försök att beskriva kärlek har blivit en beskrivning! Den har ni hjälpt mig att göra!
Det med era underbara kommentarer. Med era bloggar. Det är med små berättelser som exempel fadern som har samtal med barnet i tältet. Ett bortskänkt hjärta. En dikt. En vardaglig berättelse. En bild på et barn och moder. Bilder och ord om natur och djur. En berättelse om hur dagen varit eller är. Det är inte så stort var för sig men tillsammans så anser jag att vi tillsammans ändå lyckas beskriva kärleken ganska bra. Än en gång tack i den bloggring jag funnit!



 Jag har placerat min blogg i Norsborg på bloggkartan

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards