Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Bengt - 29 juni 2007 13:43

Kära besökare det går inte få fart  på smedjan i dag.
Hur mycket jag än använder blåsbälgen så tar det sig inte riktigt.
Järnen blir bara krokigt och fel. Det regnar in genom taket där det blivit ett stort hål.
Dörren hänger snett och står och slår. Ryker gör det också så tårarna bara rinner.
Nej vi struntar i smideriet  idag och hoppas det går lite bättre en annan dag före min semester!
Men jag hoppas ni alla mår bra så kanske vi ses i morgon!

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards