Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Bengt - 7 maj 2007 12:30

Jag hade tänkt att nu smida något, men så kommer det upp andra tankar.

Då tar jag det jag nu sist kom att tänka på. Det jag då kom att tänka på var  dessa tankar:

Tänker  om jag  för alla mina dumma tankar jag haft och dumma yttrande jag gjort, jag då skulle ha förbrukat min rätt att få yttra mig. Skulle så vara fallet så tänker jag det skulle bli ganska människotyst här i världen om det skulle gälla alla! Det skulle väl bli mest fågelkvitter och djurläten tänker jag mig.

En del skulle tänka att världen blev tråkig och ensam, en del skulle tänka det blev väldigt skönt.

Nu slutar jag att tänka för denna gång. ( Föresten det är väl ofta man inte tänker alls fastän man borde gjort det!)

Det blev väl rätt mkt tänkande denna gång ? Om jag igen kommer på vad jag tänkte först

så ska jag smida lite på det i min tankesmedja! !

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards