Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Bengt - 6 maj 2007 16:31

-----Det är ju så smedjan är avsedd för!

Just suttit och druckit kaffe i solen på ett bryggcafé ute i Mälaren. Precis satt mig vid Datorn och funderar på vad jag ska smida idag. Medan solstrålarna nu träffar mig i nacken tänker jag försöka gå ifrån min vanliga stil som är lite gnällig, pekpinneaktig och provocerande, (missförstå inte, jag är en glad och positiv spelevink ändå!).

Varför då inte smida lite reklam för mina bloggvänner?

Några av dem finns i mina länkar och andra bland kommentarerna. Gå in på deras Bloggar som jag gör och upplev alla deras vackra bilder, föremål och fina ord.

Spec. vill jag framhålla Trolltyg och Änglaströssel då det är min älskade dotter! Se och läs hur hon kan få en katastrof förvandlas till en vacker skrift som gör ens öga vått.

Då fler och fler tycks besöka min smedja hoppas jag att det också smyger sig in män som då också behöver njuta av mina bloggvänners verk.

Nu slutar jag för att gå och se på kommentarer och titta in på andras bloggar.

Återkommer snart med mitt vanliga smidande!


Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards