Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 27 mars 2007

I väntan på svar!

Av Bengt - 27 mars 2007 20:02

I dag är det idag,Solen skiner och det är underbart skönt. men man vet ju sen inte för:Igår var idag i morgon och i morgon bir juidag igår! Eller hur? Men svara först på förra frågan!

 
 
HeiGrim

HeiGrim

27 mars 2007 22:11

Velkommen til bloggverden og tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min! Joda, du kan kopiere bildene bare du ikke bruker de til egen fortjeneste....hmm... men det kan jo ikke jeg kontrollere, vi tar jo en sjanse når vi legger ut bildene våre til "hele verden".....:0)
Hvem har stulit Sverige?......jeg stiller motspørsmål,og ser litt større på det (er jo norsk,hehe): Hvem stjeler jordkloden vår...?

http://heigrim.sprayblogg.no

 
Bengt-Alfreds tankesmedja

Bengt-Alfreds tankesmedja

28 mars 2007 15:46

Till HeiGrim:
Tack för ditt inlägg. det var ett morsamt svar men ändå lite tänkvärt och med allvar.
Så medan du söker din tjuv fortsätter jag att vänta på att få hjälp att finna min.Norge tror jag har återlämnats!?
(Jag hör av mig i din blogg!)

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

29 mars 2007 16:01

Haha, födelsedag har vi alla... även jag ibland!
Vem hinner fylla först, du eller jag..? Fniss..

Har du inte fått någon rätsida på vem som har stulit vårt land, ännu..? Jag har ingen aning..

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Bengt-Alfreds Tankeverkstad

Bengt-Alfreds Tankeverkstad

29 mars 2007 16:56

Du Gerda-Thyra jag är i alla-fall äldst!!!!!
Om någon undrar, så gäller det ett inlägg från mig i hennes trevlig blogg!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
dottern

dottern

30 mars 2007 14:33

Har skrivit en kommentar till ditt under Häxan som du kan läsa här på denna adress http://mrln.bloggagratis.se/#111338
Så här kan man alltså länka till en annan sida

http://mrln.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards